Crisp, onze nieuwe sponsor
8-4-2022’t Spandersbosch heeft er een nieuwe sponsor bij: Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. Met behulp van de sponsoring voor de komende drie jaar kan ’t Spandersbosch investeren in het overdragen van kennis over goede voeding met lekkere producten voor zowel op als naast het veld.
Tetske van Loon is marketing manager bij Crisp, en zelf ook fervent hockeyer. Over de nieuwe samenwerking zegt Van Loon het volgende: "Bij Crisp zijn we trots dat we ’t Spandersbosch kunnen steunen. Niet alleen financieel maar ook met het delen van kennis over wat goed eten is. Het is belangrijk om dat van jongs af aan al mee te krijgen. Bij Crisp vind je met zorg en aandacht gemaakte producten die je juist als sporter goed kunt gebruiken. Denk aan Hollandse druiven, voedzame seizoensgroenten uit Nederland en handige eiwitrepen voor na de training. We zijn ook blij dat we bij ’t Spandersbosch een groot publiek bereiken van jong tot oud. Dat zijn vooral mensen die doordeweeks een druk leven hebben, in het weekend ook niet stilzitten en tussen de bedrijven door het gezin toch van goed eten willen voorzien. Daar sluit onze missie om beter eten bereikbaar te maken voor meer mensen goed op aan.”
Crisp is de supermarkt-app voor knettervers eten. Ontzettend lekkere producten, volop in het seizoen en ook nog goed geprijsd. Dat krijgt Crisp voor elkaar door rechtstreeks in te kopen bij honderden kleine makers, kwekers en telers. Met de handige app haal je heel gemakkelijk je boodschappen in huis. En wat je vóór 22.00 uur bestelt, wordt morgen in heel Nederland bezorgd.